Inici
06
Febrer
2025
Final
17
Abril
2025
Hores
50
Oferir als participants una doble visió del procés de distribució internacional dels productes en mercats exteriors:
- Visió comercial i de màrqueting que fa referència a l'elecció i utilització de les diferents vies comercials d'entrada en els mercats internacionals en funció de les diferents variables internes i externes de l'empresa
- Un segon bloc en el qual s'analitzen els diferents contractes de col·laboració entre l'empresa exportadora i els seus diferents col·laboradors comercials internacionals, analitzant el seu aspecte normatiu i legal.
Gerents i directors de pimes, directors comercials i d'exportació, directors de logística, directors economicofinancers, directors de compres, directors de màrqueting, assessors legals, estudiants de grau, masterandos i en general qualsevol professional interessat en aquesta disciplina.
Bloc 1: Canals de distribució comercial internacional i modalitats d'exportació. Elecció de la via adequada
Unitat 1 Introducció a la internacionalització de les vendes. Tipologies de canals de venda.
Unitat 2 Presència directa en països de destinació i distribució comercial global en el futur
Unitat 3 La venda online
Bloc 2: Contractació Internacional
Unitat 4 Aspectes fonamentals de la negociació i la contractació internacional
Bloc 3: Els contractes comercials internacionals més habituals en el comerç exterior
Unitat 5 Tipologies de contractes comercials
Unitat 6 El contracte de distribució internacional, piggy back i joint Venture.
ANNEX 1: L'agent comercial a la U.E.
Annex 2: Links a models de contractes de la Cambra de Comerç Internacional.
Annex 3: DIRECTIVA EUROPEA 86/653 / CEE DEL CONSELL, DE 18 DE DESEMBRE, relativa a la coordinació dels drets dels estats membres pel que fa als agents comercials independents.
ANNEX 4: La incidència de la Directiva 86/653 / CEE en la llei espanyola 12/1992 de 27 de maig sobre contracte d'agència.
José Luis Cabo
Llicenciat en Management Internacional. Col·laborador com a docent en l'àrea de comerç internacional i consultor d'empreses. Professor universitari.
Inici
06
Febrer
2025
Final
17
Abril
2025
Hores
50