Inici
05
Març
2025
Final
02
Juliol
2025
Hores
100
Calcular i definir la força de vendes i les característiques de l'equip comercial d'acord amb uns objectius comercials i pressupost definits prèviament.
Aplicar tècniques d'organització i gestió comercial per assolir o millorar uns objectius de venda previstos per a un equip comercial.
Determinar estils de comandament i lideratge d'equips de comercials d'acord amb diferents objectius comercials valors cultura i identitat corporativa.
Aplicar mètodes d'avaluació i control en el desenvolupament i execució de plans de venda i acompliment dels membres de l'equip comercial.
Definir plans de formació i reciclatge d'equips de comercials segons diferents objectius i requeriments.
Aplicar estratègies de resolució i negociació en diferents situacions de conflicte habituals en equips de comercials.
Curs dirigit a responsables de direcció comercial, màrqueting i / o vendes, selecció de personal i formació d'equips de venda. Totes aquelles persones que dins de l'organització empresarial tenen influència en el desenvolupament comercial de la mateixa.
UD1. Determinació de la força de vendes.
UD2. Reclutament i retribució de venedors.
UD3. Lideratge de l'equip de vendes.
UD4. Organització i control de l'equip comercial.
UD5. Formació i habilitats de l'equip de vendes.
UD6. La resolució de conflictes en l'equip comercial.
Luca Chiesa
Consultor especialitzat en l'àmbit de la direcció comercial, amb àmplia experiència en processos de venda en empreses multinacionals.
Inici
05
Març
2025
Final
02
Juliol
2025
Hores
100