Som Formació online

Investigació de mercats i preparació del producte internaciona...

Inici

12

Febrer

2025

Final

02

Abril

2025

Hores

35

290€
Inscripció

Objectius del curs

En primer lloc el curs pretén situar a l'alumne enfront de l'entorn internacional que envolta a qui es fa la següent pregunta: Vull exportar per on començo? A partir d'aquí se li ensenya a l'alumne el que han de ser els seus primers passos dintre de l'empresa, com donar-los, com focalitzar-se en el mercat o mercats exteriors de destinació i sobretot a saber buscar, trobar i treballar amb tots aquells proveïdors de serveis de comerç exterior, imprescindibles per a portar a terme la nostra primera venda internacional.


Dirigit a

Gerents i directors de pimes, directors comercials i d'exportació, tècnic-comercials i comercials export, directors de logística, directors de màrqueting i producte mànagers, personal administratiu de departaments de vendes i exportació, estudiants de grau, masterandos i en general qualsevol professional interessat en aquesta disciplina.


Contingut

Unitat 1: LA GLOBALITZACIÓ DELS MERCATS. EMPRESA I EXPORTACION

  • Un món en creixement. Què és la globalització?
  • Avantatges i desavantatges d'exportar

 

Unitat 2: INVESTIGACIÓ INTERNACIONAL DE MERCATS

  • La Investigació de mercats dins el Pla de Màrqueting internacional
  • Investigació de mercats en l'entorn globalitzat
  • Geoestratègia per a l'elecció de mercats objectiu
  • Concentració vs Diversificació
  • Priorització i selecció de mercats (investigació comparativa).

          - Perquè prioritzar.

          - Criteris de selecció de mercats. Matriu de selecció de mercats objectiu.

  • Utilització de webs per respondre als interrogants de l'estudi de mercat
  • La matriu DAFO com a resultat de l'estudi

 

Unitat 3: PREPARACIÓ DEL PRODUCTE PER EXPORTAR.

  • Del producte domèstic a l'internacional. És exportable meu producte?
  • Concepte de producte internacional
  • Matriu del B.C.G., Boston Consulting Group.
  • Incoterms 2020 i elaboració de l'oferta internacional
  • La classificació aranzelària dels productes a nivell internacional

             - E.H.S. Code (Harmonized System).

             - El Codi Taric

  • La marca internacional. Polítiques de marca. (Consideracions)
  • Els drets de propietat intel·lectual del producte i les exportacions. Registre i costos.
  • Marques i imatge corporativa des d'un punt de vista de màrqueting
  • Imatge de marca de país. Creació de valor afegit.
  • Envàs i embalatge internacional. Requeriments i responsabilitats.
  • Unitizació de productes i càrregues per modalitats de transport internacional.

                - Palets i Contenidors.

  • L'assegurança en el transport internacional dels productes. Cobriments, costos i contractació per als diferents tipus de transport i producte.
  • Els colors en el màrqueting internacional. Cultures i interpretació.
  • Producte internacional i els seus documents.

Perfil dels ponents

Josep Lluís Cabo
Llicenciat en management internacional.


Inici

12

Febrer

2025

Final

02

Abril

2025

Hores

35

290 €

Bonificable

Inscriu-te a aquest curs
|

Els nostres alumnes van opinar del curs

Curso satisfactorio y útil para iniciarse en la materia y adecuado feedback del profesor en tiempos y respuestas.

2019-11-11


Me gustó mucho el curso. Me pareció que el contenido es actual e interesante.

2017-03-29


Creo que el curso se ha adaptado a lo que yo quería saber de comercio internacional. He adquirido las principales nociones básicas. Muchísimas gracias por todo.

2016-12-09


Tens algun dubte?

934169300

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar